Вівторок, 30. Березень 2010
Gorenje отримала нагороду «Продукт року» від журналу Get Connected

У Великобританії компанія Gorenje отримала нагороду «Продукт року 2010» від журналу Get Connected за серію вбудованих духових шаф Pure.
Відома своєю універсальністю і стилем, колекція Pure створена для сучасного швидкого темпу життя, притаманного багатьом із нас. Духові шафи серії Pure поєднують чудовий дизайн, якість і функціональність, а також доступні ціни.
За результатами голосування незалежних суддів, професіоналів у цій галузі, а також користувачів електроприладів, духові шафи Gorenje Pure взяли гору в напруженій боротьбі та завоювали титул переможця в категорії кухонної побутової техніки.
Рут Фергюсон (Ruth Ferguson), менеджер із маркетингу компанії Gorenje у Великобританії, прокоментувала цю подію: «Це дуже приємна мить для нас. У Великобританії ми є брендом, що розвивається, тому це чудово, що нас визнали і нагородили за наші зусилля. Ми щиро дякуємо читачам за підтримку, а також за визнання суддів, адже це підіймає наш престиж».
Усі незалежні духові шафи серії «Pure» мають об’єм 60 літрів і унікальну каміноподібну форму, яка створена на зразок традиційних печей для випікання хліба. Така форма поєднується із сучасною функціональністю, що включає в себе багато режимів, підігрів посуду, термозонд, функції зберігання бажаної температури (тушкування) та попереднього нагріву до 200°C за 6 хвилин, що робить їх лідерами на ринку. Прості та інтуїтивно зрозумілі елементи управління унікального сенсорного дисплея DirecTouch, а також великі чіткі символи забезпечують зручність та легкість у використанні.
«Місією компанії Gorenje, як одного з провідних виробників побутової техніки для дому, є створення інноваційних торговельних марок із передовим дизайном. Нагорода журналу Get Connected — це добра відзнака й значне досягнення», - зробила висновок Рут Фергюсон.