Сервісне обслуговування

Ваш дім - це особливе місце, де ваша родина проводить свій дорогоцінний час разом - під час приготування страв, обговорюючу повсякденні новини та допомагаючи один одному у господарстві. Для торгової марки Gorenje дім - це щоденне об'єднання всієї сім'ї. Саме про це ми пам'ятаємо, коли створюємо нові інновації, приймаємо мудрі рішення, які роблять ваше повсякденне життя комфортнішим.

Компанія Gorenje вдячна вам за інтерес, виявлений до нашої продукції. Фахівці технічного відділу постійно працюють над удосконаленням і розширенням сервісної мережі і якістю обслуговування споживачів.

Співробітники сервісних центрів - висококваліфіковані фахівці, що пройшли підготовку в навчальних центрах. Для ремонту техніки використовується тільки новітнє сертифіковане устаткування та оригінальні комплектуючі, які поставляються заводом-виробником.

Рекомендації сервісного центру щодо експлуатації та обслуговування техніки

  1. Найважливіша порада - читайте уважно інструкцію з експлуатації, перш ніж приступити до використання техніки.
  2. Ні в якому разі не намагайтеся відремонтувати прилад, що зламався. Краще зверніться до фахівців авторизованих сервісних центрів.
  3. Стежте за правильним заповненням гарантійного талона! У гарантійному талоні є вся необхідна інформація щодо гарантійних зобов'язань та умов. Зверніть увагу на те, хто надає гарантію - це може бути фірма-продавець, або виробник. У першому випадку гарантійним обслуговуванням займається та фірма, що продала вам прилад, у другому - авторизовані сервісні центри виробника. Їхні адреси вказуються в талоні.
  4. Користуйтеся послугами кваліфікованих фахівців при установці і підключенні побутової техніки, особливо пральних машин і плит.