Вівторок, 16. Липень 2013

Gorenje та Panasonic створюють стратегічний альянс

Веленє / Любляна, Словенія — Осака, Японія, 5 липня 2013 року — група Gorenje та корпорація Panasonic сьогодні повідомили про створення довгострокового стратегічного альянсу для використання можливостей і сильних сторін обох компаній. Союз має збільшити прибутки та зміцнити конкурентоспроможність партнерів у Європі, що є вигідним для споживачів.

Стратегічний союз між Gorenje та Panasonic розвиватиметься по двох основних напрямках: спільні дослідження та розробки з використанням певних виробничих потужностей для створення окремих категорій продукції (пральних машин, холодильників і вбудованих духовок); використання маркетингових знань для розвитку мережі збуту та просування продукції на території Європи.

Окрім зазначених основних напрямків, альянс також утворить гнучку основу для співробітництва двох компаній в інших сферах.

На знак впевненості в успіху союзу та прагнення до довгострокового ділового співробітництва корпорація Panasonic інвестує 10 мільйонів євро для придбання міноритарного пакета акцій Gorenje; щоб надати можливість існуючим і новим акціонерам отримати прибуток від створення союзу, група Gorenje збільшить свій акціонерний капітал і розмістить акції на двох фондових біржах.

Утворення стратегічного альянсу дасть партнерам можливість краще задовольняти потреби своїх клієнтів завдяки взаємодії, яка посилить сильні сторони та конкурентні переваги обох компаній.

Пан Франьо Бобінац , президент і генеральний директор компанії Gorenje, прокоментував цю подію: «Об’єднання у стратегічний альянс із такою визнаною компанією, як Panasonic, — історична подія для Gorenje та важливий крок до досягнення наших стратегічних цілей. Корпорація Panasonic є світовим лідером зі сторічною історією, що робить значні внески в розробку «зелених» інновацій. Група Gorenje має власну далекоглядну стратегію, глибокі знання європейського ринку та його споживачів й фокусується на дизайні, інноваціях і якості. Співробітництво в галузі розробки, виробництва та продажів продукції стане корисним для обох партнерів, а також створить додаткові переваги для кінцевих споживачів та інших акціонерів. Партнерство забезпечить низку можливостей для обох корпорацій та, безумовно, відкриє нові перспективи у процесі розвитку протягом наступних років. Ми з нетерпіння очікуємо на співробітництво з Panasonic».

Пан Лоран Абаді, президент і генеральний директор європейського відділення Panasonic Europe: «Цілеспрямована діяльність компанії Gorenje, направлена на створення інноваційних високоякісних виробів відмінного дизайну, робить її ідеальним партнером для корпорації Panasonic. Ми з нетерпінням очікуємо на спільну роботу, щоб створити надійну довгострокову основу для зростання, яка допоможе нашим компаніям досягти успіху на європейському ринку побутової техніки. Об’єднавши наші взаємодоповнюючі технології з розробки та виготовлення продукції, канали збуту та маркетинговий досвід, уже в найближчі роки ми зможемо створювати передові, інтелектуальні та екологічні побутові прилади для споживачів у Європі, у тому числі в Росії».

Gorenje та Panasonic в рамках співробітництва працюватимуть у галузях досліджень і розробок, а також виробництва та збуту. На першому етапі планується: (i) спільна розробка нового покоління пральних машин для європейських країн; (ii) виробництво компанією Gorenje холодильників під торговою маркою Panasonic для збуту у країнах Європи, Росії та СНД; (iii) спільний збут окремих вбудованих кухонних приладів під торговою маркою Panasonic у Європі та виробництво вбудованих духовок компанією Gorenje.