Понеділок, 8. Листопад 2010

Золота нагорода за новаторство, присуджена модельному ряду техніки Gorenje, розробленому Каримом Рашидом

КОНКУРС DESIGN AWARDS 2010, ЛОНДОН

Лондон, жовтень 2010. Розробленому Каримом Рашидом модельному ряду кухонної техніки Gorenje присуджена золота нагорода за новаторство під час розробки продукції «Product Innovation Award» на конкурсі Design Awards 2010 у Сполученому Королівстві. Конкурс Design Awards - постійно чинна програма, націлена на заохочення майстерності у сфері дизайну виробів для дому, заснована видавцями журналу Designer та підтримувана понад 30 провідними постачальниками Сполученого Королівства.

Конкурс Design Awards, що відбувся 5 жовтня 2010, відзначає продукти, які найкращим чином демонструють майстерність і новаторство в галузі дизайну. Незалежне журі вразив розроблений Каримом Рашидом модельний ряд техніки Gorenje, що включає в себе печі, витяжки та варильні панелі, які відрізняються фірмовими вигнутими контурами Карима та сміливими кольорами. Ця приваблива колекція техніки високого класу оживляє кухню дотиком світла і залишає незабутні враження від її сприйняття.

"Для мене велика честь отримати цю нагороду разом із Gorenje. Вони дійсно зацікавлені у справжніх інноваціях і надали мені можливість випробувати свої нові ідеї. Я хотів не просто розробити ще один прилад, а змусити його змінити саму атмосферу кухні. Для цього я хотів використати колір, але чимало людей бояться кольору в будинку, особливо на кухні. Тому я розробив мінімалістичну панель печі з плавними контурами, на якій розташована вертикальна смуга (ручка), що виконує функцію світлової лінії — настроювана світлодіодна смуга, завдяки якій вдалося надати кухні барв. Завдяки цій колекції кожен може вибрати й змінити колір своєї кухні та внести індивідуальний стиль у своє життя. Це емпіричний об’єкт, об’єкт, даний через відчуття", - пояснив Карим Рашид.

Рут Фергюсон (Ruth Ferguson), менеджер компанії Gorenje з маркетингу, прокоментувала цю подію: "Для нас велика радість - отримати золоту нагороду на конкурсі Design Awards за модельний ряд з дизайном Карима Рашида. Ми вважаємо, що цей модельний ряд максимально демонструє репутацію Gorenje як компанії, що виробляє високофункціональну техніку з привабливим дизайном. Gorenje - перший виробник побутової техніки, який надав користувачам можливість змінювати колір приладів за допомогою інноваційної технології MoodLite".

Інноваційна вертикальна світлова смуга на печах і витяжках Gorenje з розробленого Каримом Рашидом модельного ряду має кілька варіантів кольору, завдяки чому зовнішній вигляд приладу споживач налаштовує відповідно до свого настрою і навіть способу життя.

Білл Міллер, менеджер із просування Gorenje у Великобританії, додав: "Це надзвичайне досягнення, яким ми дуже пишаємося. Нагорода в галузі дизайну підтверджує нашу репутацію виробника привабливої та сучасної продукції. Золота нагорода запевняє як продавця, так і покупця в тому, що, обираючи Gorenje, вони обирають новаторську техніку справжньої якості".

Карим Рашид - видатний промисловий дизайнер, який реалізував проекти для сотень клієнтів в усьому світі. Спільна робота з Gorenje була прекрасною можливістю втілити у життя заповітне бажання Каріма: вдихнути дизайн у прості повсякденні предмети, наприклад, у побутову техніку, щоб з’єднати свою уяву з передовими технологіями, а також створити першокласний модельний ряд побутової техніки, яка залишить яскраві враження від її сприйняття. Удостоєний нагороди модельний ряд націлений на вимогливіших клієнтів, які цінують відмінний дизайн і красу, на яку не діє час.

Карим Рашид, плідний дизайнер і незаперечний експерт з кольорів, живе у Нью-Йорку, де застосовує свої здібності у багатьох галузях: меблі, архітектура, освітлення, посуд, а тепер ще й побутова техніка - завдяки Gorenje.
Від взуття до крісел розміром XXL, його скульптурний і грайливий, круглий і барвистий, модний і тверезий стиль повністю гармонує як із сучасністю, так і з майбутнім. Він співпрацює з такими престижними замовниками, як Issey Miyake, Prada, Alessi, Sony, Umbra і Bozart, а його професійна кар'єра відзначена міжнародними нагородами, наприклад Sleep05 - за проект реконструкції готелю Семіраміс у м. Афіни.
Карим постійно завойовує нагороди Red Dot та Chicago Athenaeum Good Design, нагороду в рамках щорічного огляду робіт із дизайну журналу I.D., а також нагороду за високу майстерність у промисловому дизайні IDSA. Він має почесні докторські ступені від Коледжу мистецтва й дизайну Онтаріо та Коркоранського коледжу мистецтва й дизайну. 2007 р. відбулася виставка всіх попередніх робіт Каріма в Instituto Tomie Ohtake (Сан-Пауло, Бразилія). Нещодавно Карим курирував виставку Totally Rad: Karim Rashid does Radiators для Музею мистецтва та дизайну Нью-Йорка.  Карим часто виступає з лекціями в університетах і на конференціях по всьому світу, доносячи до аудиторії важливість дизайну в повсякденному житті. Роботи Карима виставляються у складі 20-ти постійно діючих музейних колекцій. Крім того, він виставляє предмети мистецтва на виставках по всьому світу.

Заснована 60 років тому, компанія Gorenje є одним із провідних європейських виробників побутової техніки, що поєднує в собі сучасні технології з чудовим дизайном і відповідністю ціни якості. Щорічно у світі продається 3,5 млн. одиниць продукції у 70 країнах. Новаторство, технологічна досконалість, екологічність і стильність продукції Gorenje допомагають компанії досягти своєї мети — стати виробником найбільш інноваційної та найестетичнішої побутової техніки у світі. Gorenje надихає.www.gorenje.ru

Конкурс Design Awards - постійно чинна програма, націлена на заохочення майстерності у сфері дизайну виробів для дому, заснована видавцями Журнала Designer й підтримувана понад 30-ма провідними постачальниками Сполученого Королівства. Після заснування в 2003 р. Design Awards спочатку зосереджувалася на дизайні кухонь і ванних кімнат, але наразі розширила поле своєї діяльності, відзначаючи роботи дизайнерів, що працюють із цілими житловими приміщеннями. Нагорода за новаторство під час розробки продукції, що лежить в основі програми, відзначає і удостоює нагород продукти, в яких продемонстровано справжнє новаторство, а також підкреслює життєво важливу роль виробників у стимулюванні новаторства в галузі дизайну продукції для дому.

Детальніша інформація за адресою