Вівторок, 14. Вересень 2010

Gorenje підкорює IFA

Цього року компанія Gorenje знову представляє свої досягнення та новинки на 50-ій міжнародній виставці побутової електроніки IFA 2010, що проходить  3-8 вересня 2010 в Берліні.

Європейська компанія  Gorenje цього року представила відвідувачам виставки та партнерам  оновлену побутову техніку, яка вдало поєднує технологічні інновації, вишуканий дизайн та екологічність.

«Ряд новинок, що представлені в Берліні цього року підтверджує основну ідею компанії – випускати технологічно досконалу та екологічно безпечну побутову техніку, створену для споживачів, які гідно оцінять елегантний дизайн та інноваційні ідеї» - відзначив пан Франьо Бобінац, Президент та генеральний директор компанії Gorenje.

На стенді компанії,зокрема представлена нова колекція побутової техніки Pininfarina Titanium (Пінінфаріна Титанум), що з'явиться на ринку  2011 року. Ця лінія поєднує в собі красу та силу титану і є продовженням трьох надзвичайно популярних колекцій, створених завдяки співробітництву компанії Gorenje та відомої італійської дизайн-студії Pininfarina.

Величезну зацікаленість спеціалістів та відвідувачів викликала ще одна колекція  Gorenje - Gorenje Karim Rashid, створена у співробітництві із зірковим нью-йоркським дизайнером,  королем кольору Карімом Рашидом. Співпраця із Gorenje дала прекрасну змогу втілити давню мрію Каріма — по дизайнерському переосмислити звичні предмети, сполучити фантазію митця із високими технологіями та створити першокласну колекцію техніки, що впливає на всі 5 почуттів. «Дизайн важливий для оточуючого світу,  для нашого повсякденного життя, предметів, для всього, що навколо нас, - каже Карім Рашид і додає, — все має бути  подано в досконалій формі: від салону літака і флакона шампуня до банкнот. Ми повинні прикрасити нашу планету, кожен її куточок».

Gorenje зачаровані харизмою  Рашида, його сміливими кольоровими рішеннями. Для того, щоби втілити ці рішення в техніці Gorenje, були застосовані інноваційні світлодіодні технології, що є прообразом світлового дизайну майбутнього.

Колекція Gorenje Karim Rashid - мінімалістичний синтез функціональності, технологій, інтерактивності та чистих ліній. Інноваційний дизайн техніки поєднується з високоякісним виробництвом найменших деталей із довготривалих матеріалів. Вона настільки ж прекрасна, наскільки функціональна. Вертикальне світлодіодне підсвітлювання є об’єднуючим елементом колекції та доповнюється елегантними графічними рішеннями. Елементи графіки повторюються на панелях для варіння, де функціональність та дизайн злилися в єдине ціле. Колір підсвічення духовки та витяжки можна змінювати всього одним дотиком, створюючи в приміщенні потрібну атмосферу, що відповідає ситуації та настрою.

Серед інших сенсаційних новинок  Gorenje на IFA 2010 – інноваційна програма GreenConnected, що дозволяє дистанційно керувати домашніми приладами, нове покоління енергозберігаючих холодильників  класу A+++, дивовижний стіл SmarTable із вбудованим висувним холодильником, а також колекція холодильників Gorenje Retro Collection, чия оновлена кольорова гама викликала захоплення у численних відвідувачів виставки.

IFA – одна з найбільш престижних виставок побутової техніки в світі, еталон якості та інновацій, «барометр» трендів та перспективних напрямів. Стенд  Gorenje на IFA 2010 став одним з кращих на шоу та завоював заслужену увагу та визнання відвідувачів, спеціалістів та преси.

Довідка:_ Компанія Gorenje d.d. - Міжнародна корпорація, заснована у 1950 році, відома понад 60 років і складається з материнської компанії Gorenje, 75 дочірніх компаній, 50 з яких - міжнародні. Діяльність Gorenje d.d. - виробництво та продаж побутової техніки, водонагрівачів, радіаторів та сантехніки, кухонь, меблів для ванних кімнат, а також туризм. Останніми роками всі ці концерни динамічно розвиваються, що сприяє поліпшенню Gorenje d.d. і продукції, розширенню функціональності, розвитку мережі магазинів та загального представлення на ринку. Базуючись на своїх досягненнях та постійній роботі, група компаній Gorenje dd упевнено зайняла свою нішу поміж  найпотужніших  словенських промислових корпорацій і стала одним поміж восьми найбільших виробників побутової техніки в Європі. Основними визначними рисами продукції компанії є технічна бездоганність, інновації, дизайн, ергономічність продукції та заощадження електроенергії. GORENJE - один з європейських лідерів на ринку побутової техніки, щороку компанія створює 4 мільйони одиниць техніки.

Сьогодні компанія представлена в 70 країнах світу й експортує 90% виготовленої  продукції. Спорудження нових заводів та модернізація вже створених, існування власних мереж збуту, складів, системи логістики та сервісного обслуговування спільно із створенням нових поколінь приладів,перетворює цей бізнес на один з найдинамічніших у своєму розвитку поміж інших галузей. Успіху компанії сприяла висока якість продукції, яку засвідчено міжнародними стандартами: ISO 14001 - екологічний сертифікат, ISO 9001-стандарт управління якістю, ICOGRAM EXCELLENCE AWARD - сертифікат якості, екологічні нагороди.
Робота професіоналів, постійний контроль якості продукції та впровадження інноваційних рішень - запорука успішної діяльності компанії Gorenje Group.