Вівторок, 20. Квітень 2010

Продукція Gorenje на тижні дизайну Milan Design Week 2010

Світова прем’єра прототипу колекції Gorenje Ora-Ïto Carbon

Gorenje та французький дизайнер Ora-Ïto підносять свою співпрацю на новий рівень. Цього року на тижні дизайну в Мілані було представлено нову колекцію Gorenje Ora-Ïto Carbon. Незважаючи на те, що колекція досі перебуває на стадії прототипу, вона вже стала гідною спадкоємницею двох надзвичайно популярних колекцій Gorenje Ora-Ïto Black і White, створених цим тандемом за останні кілька років.

У Мілані на ексклюзивній виставці, присвяченій роботам французького дизайнера Ora-Ïto, продукцію Gorenje було представлено разом із виробами інших всесвітньо відомих брендів. Дизайнер показав свої останні творіння в елегантному чорному кольорі, на які його надихнула співпраця з такими брендами, як Steiner, Guerlain, Christofle, Altro-Supergrif, Stepevi, Laguiole і, звичайно ж, Gorenje. Масштабна виставка робіт Ora-Ïto проходила у виставковому центрі Magna Pars, одній із перлин відомої вулиці Via Tortona в Мілані. Як і очікувалося, виставка зібрала чимало відвідувачів.

Серед особливостей прототипу нової колекції Gorenje Ora-Ïto Carbon виділяються варильні поверхні, дверцята та передні панелі, зроблені з глянцевого чорного скла, і ручки з вуглецевого волокна — головні елементи, які надають їй сучасного урбаністичного стилю. До прототипу колекції входять холодильник із морозильною камерою, індукційна варильна поверхня, духова шафа із довершеним електронним сенсорним управлінням DirecTouch і витяжка.

Кожен із продуктів, представлених на виставці, — це окрема історія, проте разом вони розкривають історію видатної співпраці молодого дизайнера з рядом всесвітньо відомих брендів. Поєднання такої співпраці, ноу-хау та бачення трансформуються в різноманітні колекції продуктів, які відображають зв’язне мінімалістське бачення світу автором. Творіння Ora-Ïto спроектовані в його характерному стилі «Simplexity», про який він каже: «Simplexity – це мистецтво надавати складним речам простого вигляду».

Про Ora-Ïto

У 20 років Ora-Ito привернув увагу світової спільноти в результаті жвавого обговорення його неіснуючих продуктів, створених для існуючих брендів класу люкс. Майже одразу виник великий попит на ці неіснуючі продукти – не створивши жодного реального виробу, він став зірковим дизайнером. Незабаром він почав створювати справжні продукти, і кількість брендів, із якими успішно співпрацював дизайнер, почала зростати.

Сьогодні, у 33 роки, Ora-Ito відомий широкій спільноті як дизайнер-візіонер і як бренд промислового дизайну. Він дивиться на кожний продукт свіжим інноваційними поглядом, відкидаючи загальноприйняте бачення. Коли він творить для власного бренду, співпрацює з іншими брендами або працює для іншого бренду, його творіння несуть відбиток «Simplexity» – мистецтва надавати складним речам простого вигляду www.ora-ito.com

Про Gorenje

Більше 60 років компанія Gorenje постійно підвищує стандарти якості серед провідних європейських виробників побутової техніки. Офіси компанії розміщені у більше ніж 70 країнах світу. Інноваційність, технологічна досконалість, екологічність і неодмінний стиль продуктів Gorenje допомагають компанії досягти своєї мети – стати виробником найбільш інноваційної та найестетичнішої побутової техніки у світі. Gorenje надихає. http://www.gorenje.ua